DIPLOMOVÉ PRÁCE - Katedra animované tvorby
číslo
Příjmení a Jméno
Titul
Poznámka
1991/1
Lesniak Milan
Vývoj kresleného filmu v ostravském studiu Krátkého filmu
bcr - ruční
1992/1
Dvořáková Cilka
Spolupráce trojice Born, Doubrava, Macourek na moralitách pro dospělé
1992/2
Kubant Pavel
Vývoj a specifikace animace v kontextu vývoje kultury (Od pravěku do roku 1920)
1992/3
Milerová Barbora
Filmový trik
1992/4
Paumerová Marie
Dvakrát Edgar Allan Poe v díle Jana Švankmajera
1992/5
Pecha Ondřej
Filmové adaptace dětské literatury ve tvorbě Gene Deitche
1992/6
Švec Vladimír
Objevné hledačství Václava Bedřicha
1992/7
Vosecký Martin
Tvorba animovaných filmů v podmínkách tržní ekonomiky
1992/8
Zvěřina Miloš
Svět animovaných filmů Jiřího Barty
mgr - ruční
1993/1
Dlouhá Barbora
Film "Fantazie" Walta Disneye v kontextu s jeho prvními celovečerními kreslenými filmy
1994/1
Černega Petr
Parodie a parodické prvky v animovaném filmu
1994/2
Javůrková Barbara
Úvaha o reklamě
1995/1
Hanák Radek
Formy a užití elektronické audiovizuální multimediální tvorby
bcr - multimédia
1995/2
Rogožina Oksana
Rozbor celovečerního filmu Dobrodružství Robinsona Crusoe, námořníka z Yorku
1995/3
Smrčka Jan
Techniky a výtvarné prosředky kresleného filmu
1995/4
Švec Michal
Několik otazníků nad úlohou výtvarníka v kresleném filmu
1995/5
Tyllerová Michaela
Kombinace animačních technik ve filmech Jana Švankmajera
1995/6
Klimt Aurel
Triková a výtvarná složka trikových filmů Karla Zemana
1996/1
Bergmann Daniel
Česká videoartová tvorba
1996/2
Bergmannová Michaela
Nový žánr a jeho médium
1996/3
Fibrich Lukáš
Filmová tvorba Pavla Koutského
1996/4
Procházková Maria
Večerníček a jeho estetické, etické a sociologické aspekty
1997/1
Pašš Patrik
Šedá skvrna
1997/2
Wdowiak Longin
Průniky a doteky animovaného filmu s filmem hraným
1997/3
Žabka Michal
Hermína Týrlová - zlínské období tvorby
1998/1
Beranová Dominika
Estetika triku
mgr - multimédia
1998/2
Bubeníček Jan
Optimální model studia animovaného filmu
1998/3
Koudela Šimon
Animace jako svébytná forma vyjádření filmového tvůrce na konci 20. století
1998/4
Kubátová Markéta
"Zvoník od Matky Boží" jako román, hraný film a animovaný film
1998/5
Lauf Alexander
Režijní postupy v díle Stevena Spielberga s přihlédnutím k trikové složce
1998/6
Švankmajer Václav
Tvorba bratří Quayů
1999/1
Anděra Ondřej
Poetika videoklipů 90-tých let
1999/2
Hořínková Lenka
Skrytý svět ve filmech Jiřího Barty
1999/3
Luňák Tomáš
Nick Park a jeho filmy
1999/4
Červená skvrna
1999/5
Filmové titulky
1999/6
Súkup David
Filmová loutka
1999/7
Šimková Lucie
Mluvené slovo v animovaném filmu
1999/8
Prostor v kresleném filmu
1999/9
Specifika poloplastického filmu
2000/1
Rozdíl mezi hraným a animovaným filmem z hlediska animátora
mgr
2000/2
Držiak Norbert
Comics a animovaný film
bcr
2000/3
Animace netradičních materiálů se zaměřením na film "Sněhulák"
2000/4
Prchalová Jana
Světlo v animovaném filmu
Doskočil Radek
Současný americký kreslený seriál
2000/5
Zajíček Jan
Trendy multimediální tvorby a jejich vazba na současnou kinematografii
2000/6
Vondrášková Markéta
Interaktivita
2001/1
Kirschner Miloš
Působení multimediálních děl na lidskou psychiku
2002/1
Suk Aleš
Nefigurativní film aneb Výtvarné tendence a experiment ve filmu
2002/2
Sunková Lucie
Animace v českém a slovenském hraném filmu
2003/1
Naivista Georges Méliés
2003/2
Informační databáze tvůrců českého animovaného filmu
2003/3
Mikulcová Kateřina
Propaganda v animovaném filmu
2003/4
Durdil Zdeněk
Film a divadlo - mediální nástroje animace
2003/5
Duda Martin
Digitální zpracování kreslené animace
2003/6
Suša Jan
Tradice japonského umění v tvorbě Kihachira Kawamota
2003/7
Macenauerová Jana
Interaktivní aplikace na internetu coby umělecký artefakt
mgr - DAT
2003/8
Mikota Jan
Tvůrčí možnosti interaktivní tvorby
2004/1
Ženský přístup v animovaném filmu
2004/2
Databáze tvůrců českého animovaného filmu II
2004/3
Film jako rekonstrukce vnitřních obrazů: Analýza vlastní tvůrčí metody
2004/4
Saul Bass: Filmové titulky
2004/5
Kukal Adrian
Vliv komiksu na filmovou řeč
2004/6
Šestáková Andrea
Werner Herzog
2005/1
Dufková Kristina
Techniky animace ve filmech Caroline Leaf
2005/2
Bubáková Dana
Cesty ke vnímání symboliky v animovaném filmu
2005/3
Pixa Libor
Tvorba 3D animovaného počítačového filmu
2005/4
Obraz
2005/5
Wim Wenders
2005/6
Možnosti zpracování elektronického obrazu pro filmovou poetiku
2005/7
Vztah animační technologie k tématu a k žánru animovaného filmu
2005/8
Štěpánek Petr
Povaha současných filmových sdělení. Komunikace zdánlivá, možná a nadějná
bcr - DAT
2005/9
Smrt a její alternativní motivy ve filmové tvorbě
2006/1
Kupšovský Daniel
Vztahy a struktura záběrů v multimediálním díle
2006/2
Tomič Miloš
Vztah člověka s předmětem v animovaném filmu
2006/3
Ševčík Ondřej
Nonverbální film a Godfrey Reggio
2007/1
Bohuslav Jan
Databáze tvůrců českého animovaného filmu IV
2007/2
Databáze tvůrců českého animovaného filmu V
2007/3
Vokjan Viktor
Poetické mýty Stana Brakhage
2007/4
Projekce ve scénickém prostoru
2007/5
Vondráčková Zuzana
Percepce animovaného filmu
2007/6
Glaser Lukáš
Bedřich Glaser - animátor, režisér
2007/7
Znášiková Jana
Výtvarno vo filmovom obraze
2007/8
Digitální filmové triky
2007/9
Cechl Jan
Žánr z hraného filmu interpretovaný animovaným
2007/10
Rosová Helena
Zkušenost s ploškovou animací
2007/11
Grimmová Denisa
Působení pohádky na duchovní vývoj dítěte
2007/12
Holásková Kateřina
Gag a groteska v českém animovaném filmu
2008/1
Hájek Tomáš
Anime - Charakteristika amimačního stylu
2008/2
So Young Park
Rozbor zobrazení hlavních postav filmu Innocence - prostřednictvím srovnání se snímkem Ghost in the Shell
2008/3
Ishida Kaoru
"Satiemania" - Animovaný film tematizující svět hudby
2008/4
Kýrová Aneta
Animace z hlediska cílových skupin
2008/5
Mikušová Stanislava
Využití digitální technologie pro kreslenou animaci
2009/1
Michel Gondry - Army of me
2009/2
Caroline Leaf a její neobyčejné filmy
2009/3
Atienza Juan de Dios Marfil
Chihiro a cesta hrdiny
2009/4
Hetmerová Alexandra
Estonská animace 1. díl
2009/5
Minářová Marie
Pointa v animovaném filmu
2009/6
Kačerovská Kateřina
Poloplastická loutka a ostatní animační technologie
2010/1
Římánková Jitka
Večerníček, český fenomén
bc
2010/2
Barta František
Databáze tvůrců českého animovaního filmu VI
2010/3
Provazníková Pavla
Studio Pixar
2010/4
Rodinný animovaný film jako fenomén současnosti
2010/5
Kim Eunsue
Lekce Švankmajer
2010/6
Delgado Laura Victoria
Historka mezi čarami historie Pavlátová)
2010/7
3D počítačová animace v hraném filmu
2011/1
Vybíralová Martina
Hudba a ruchy v animovaném filmu
2011/2
Bartošová Kateřina
Zvuk v animovaném filmu
2011/3
Mráz Matěj
Čtyřlístek - příprava celovečerního 3D filmu
2011/4
Žabková Aneta
Téma hrůzy a děsu v českém animlovaném filmu
2011/5
Balej Petr
Jan Švankmajer - inspirace literaturou a divadlem
2011/6
Samohel Ondřej
Demoscéna
2012/1
Animovaná tvorba Libuše Čihařové
2012/2
Máj Martin
Neanimační filmová loutka
2012/3
Vizár Matúš
Náboženská tematika v satirickom seriáli South Park
2012/4
Won Sangeun
Propaganda v korejském animovaném filmu
2012/5
Lomov Vladimír
Anime: zvláštní výrazové prostředky
2012/6
Hoffová Michaela
Mamoru Oshii a jeho Ghost in the Shell
2012/7
Jim Henson - Od muppetů po animatronické postavy
2012/8
Park Soyoung
Rozbor obrazů objevujících se v díle Noční motýl
2012/9
Vizualizace hudby v animovaném filmu
2013/1
Karhánková Kateřina
Organizace týmové práce při tvorbě animovaného filmu
2013/2
Bucharina Elena
Mistři uralské animace
2013/3
Současná estonská animace
2013/4
Jarošová Marie
Příběh vs. Hra v animovaném filmu
2013/5
Kouřil Jakub
Tvorba Sylvaina Chometa
2013/6
Chwistková Martina
Smrt a zmrtvýchvstání v příbězích
2013/7
Nováčková Jana Kristýna
Intuice v animovaném filmu
2014/1
Vybíralová-Mrázová Martina
Animátor loutkových filmů
2014/2
Plošková a loutková animace - Anatomie Loutky
2014/3
Wilhelm Prokop
Futurama
2014/4
Dolejší Ondřej
Historie a vývoj videohry s důrazem na využití animace
2015/1
Břicháčková Klára
Jiné filmy Anthony McCalla
2015/2
Sekela Stanislav
Stylizace charakterů v animaci
2015/3
Nováková Hana
Robinson Crusoe - srovnání animovaného a hraného filmu
2015/4
Náprstek Martin
Estetika digitální animace
2015/5
Mészáros Šimon
Výrazové prostředky ve filmu Mind Game
2015/6
Berger Marek
Využití herecké akce v animaci
2015/7
Estetika anime
2015/8
Politika, animace a komiksy - Cenzury anim. filmů v Jižní Koreji
2015/9
Gender, identita a sexualita v japonském anime
2015/10
Malý pán
2016/1
Saska Jan
Filmové postupy v komiksu
2016/2
Stejskalová Bára Anna
ASMR - Taktilní fenomény
2016/3
Trnka Matyáš
Pláště - Nerealizované projekty
2016/4
Zajíčková Žofie
Digitální komiks
2016/5
Javora Ondřej
Animovaná díla a edukace
2016/6
Kokolia Jan
Animace v interaktivním prostředí aplikací využívajících nové technologie
2016/7
Emoce v animovaném a hraném filmu
2017/1
Šafus Martin
Ryan Chrise Landretha
2017/2
Nguyen Cam Van
Animovaný dokumentární film jako prostředek osobní zovědi
2017/3
Pošta Martin
Videoherní animace
2017/4
Specifika tvorby zvukové složky animovaného filmu
2018/1
Halířová Barbora
Animované televizní seriály pro děti
2018/2
Těrpugov Jevgenij
Gag v tvorbě Alexandra Tatarského
2018/3
Kovandová Tereza
Siluetová animace - autoři a technologie
2018/4
Kokoliová Lucie
Vliv animace na nejmladší generaci
2018/5
Smatana Martin
Animovaný videoklip
2019/1
Nora Štrbová
Fenomén deepfake: Nejen hrozba budoucnosti
2019/2
Alžběta Suchanová
Animace a myšlení
2019/3
Daria Kashcheeva
Použití herce a lidského těla v současné animovan tvorbě (2000 léta)
2019/4
Petra Feňďová
Animácia a jej prínos žánru kyberpunku od 80. rokov 20. storočia po súčasnosť
2019/5
Marek Náprstek
Skutečnější než život
2019/6
Dávid Štumpf
Nové distribučné platformy pre krátky animovaný film a animovaný seriál
2020/1
Anna Paděrová
Animace malbou na skle
2020/2
David Daenemark
Problematika sexu a násilí v loutkovém filmu
2020/3
Matouš Svěrák
Monomýtus a Rick and Morty
2020/4
Michaela Mihaliyová
Sexualita ako vyjadrovací prostriedok v ženskom animovanom filme
2020/5
Petr Mischinger
Rozdíl mezi analogovou a digitální ploškovou animací
2020/6
Ekaterina Bessonova
Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách
2020/7
Bára Anna Stejskalová
Animace a Virtuální Realita
2021/1
Anna Heribanová
Látky pozměňující vědomí v animované tvorbě pro děti
2021/2
Daniela Hýbnerová
Anastázie – Jak ztvárnit tragickou historickou událost skrz rodinný animovaný film
2021/3
Mačáková Mišejková Alžběta
Výtvarná estetika v animovaných filmech pro děti
2021/4
Filip Kraus
Komiksové adaptace ve filmu
2021/5
Kim Eunhye
Jídlo a jeho role v korejských a japonských médiích
2021/7
Psychorealismus v animovaném dokumentárním filmu
2022/1
Jitka Skálová Nemikinsová
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
2022/2
Adéla Križovenská
Animátor a zvukár ako jeden tím
2022/3
Mikoláš Fišer
Řízení produkce animovaného díla v 21.století
2022/4
Viktorie Štěpánová
Vizualizace hudby v animovaném videoklipu
2022/7
Walt Disney a nové adaptácie kreslených klasík
2023/1
Ester Kasalová
Přístup k současné animované tvorbě pro děti z pohledu českých a slovenských tvůrců
2023/2
Eva Matejovičová
Adaptácia knihy v detskom animovanom filme
2023/3
Wielandová Mascha Luna
Animovaná realita Isao Takahaty
2023/4
Archetyp Death Mother neboli "Mrtvé mateřství" ve filmu
2023/5
2023/6
Lucie Vostárková
Úloha výtvarné stránky ve filmech studia Cartoon Saloon
2023/7
Tereza Kovandová
Pohyblivá ilustrace
2024/1
Bibiána Gajdošová
Hyperrealizmus v animovanom filme
2024/2
Eliška Kerbachová
Nezávislá internetová Flash animace na přelomu milénia
2024/3
Tereza Motýlová
Feminismus v animovaném dokumentu
2024/4
Philippe Kastner
Člověk zvířetem, zvíře člověkem
2024/5
Teodor Matejovič
Aktivizmus a práva zvierat v celovečernom animovanom filme
2024/6
Anna Rybecká
Animovaný film jako záznam pocitů a vzpomínek
2024/7
Anna Podskalská
Rozbor vyprávění a stylu ve filmech Sébastiena Laudenbacha
2024/8
Setkání wayang kulit s ploškovou animací
2024/9
Hana Stehlíková
Kýč v animovaném filmu pro děti