DIPLOMOVÉ PRÁCE - Katedra animované tvorby | |||
číslo | Příjmení a Jméno | Titul | Poznámka |
1991/1 | Lesniak Milan | Vývoj kresleného filmu v ostravském studiu Krátkého filmu | bcr - ruční |
1992/1 | Dvořáková Cilka | Spolupráce trojice Born, Doubrava, Macourek na moralitách pro dospělé | bcr - ruční |
1992/2 | Kubant Pavel | Vývoj a specifikace animace v kontextu vývoje kultury (Od pravěku do roku 1920) | bcr - ruční |
1992/3 | Milerová Barbora | Filmový trik | bcr - ruční |
1992/4 | Paumerová Marie | Dvakrát Edgar Allan Poe v díle Jana Švankmajera | bcr - ruční |
1992/5 | Pecha Ondřej | Filmové adaptace dětské literatury ve tvorbě Gene Deitche | bcr - ruční |
1992/6 | Švec Vladimír | Objevné hledačství Václava Bedřicha | bcr - ruční |
1992/7 | Vosecký Martin | Tvorba animovaných filmů v podmínkách tržní ekonomiky | bcr - ruční |
1992/8 | Zvěřina Miloš | Svět animovaných filmů Jiřího Barty | mgr - ruční |
1993/1 | Dlouhá Barbora | Film "Fantazie" Walta Disneye v kontextu s jeho prvními celovečerními kreslenými filmy | bcr - ruční |
1994/1 | Černega Petr | Parodie a parodické prvky v animovaném filmu | bcr - ruční |
1994/2 | Javůrková Barbara | Úvaha o reklamě | bcr - ruční |
1995/1 | Hanák Radek | Formy a užití elektronické audiovizuální multimediální tvorby | bcr - multimédia |
1995/2 | Rogožina Oksana | Rozbor celovečerního filmu Dobrodružství Robinsona Crusoe, námořníka z Yorku | bcr - ruční |
1995/3 | Smrčka Jan | Techniky a výtvarné prosředky kresleného filmu | bcr - ruční |
1995/4 | Švec Michal | Několik otazníků nad úlohou výtvarníka v kresleném filmu | bcr - ruční |
1995/5 | Tyllerová Michaela | Kombinace animačních technik ve filmech Jana Švankmajera | bcr - ruční |
1995/6 | Klimt Aurel | Triková a výtvarná složka trikových filmů Karla Zemana | bcr - ruční |
1996/1 | Bergmann Daniel | Česká videoartová tvorba | bcr - multimédia |
1996/2 | Bergmannová Michaela | Nový žánr a jeho médium | bcr - multimédia |
1996/3 | Fibrich Lukáš | Filmová tvorba Pavla Koutského | bcr - ruční |
1996/4 | Procházková Maria | Večerníček a jeho estetické, etické a sociologické aspekty | bcr - ruční |
1997/1 | Pašš Patrik | Šedá skvrna | bcr - multimédia |
1997/2 | Wdowiak Longin | Průniky a doteky animovaného filmu s filmem hraným | bcr - ruční |
1997/3 | Žabka Michal | Hermína Týrlová - zlínské období tvorby | bcr - ruční |
1998/1 | Beranová Dominika | Estetika triku | mgr - multimédia |
1998/2 | Bubeníček Jan | Optimální model studia animovaného filmu | bcr - ruční |
1998/3 | Koudela Šimon | Animace jako svébytná forma vyjádření filmového tvůrce na konci 20. století | bcr - ruční |
1998/4 | Kubátová Markéta | "Zvoník od Matky Boží" jako román, hraný film a animovaný film | bcr - ruční |
1998/5 | Lauf Alexander | Režijní postupy v díle Stevena Spielberga s přihlédnutím k trikové složce | bcr - multimédia |
1998/6 | Švankmajer Václav | Tvorba bratří Quayů | bcr - ruční |
1999/1 | Anděra Ondřej | Poetika videoklipů 90-tých let | bcr - multimédia |
1999/2 | Hořínková Lenka | Skrytý svět ve filmech Jiřího Barty | bcr - ruční |
1999/3 | Luňák Tomáš | Nick Park a jeho filmy | bcr - ruční |
1999/4 | Pašš Patrik | Červená skvrna | mgr - multimédia |
1999/5 | Procházková Maria | Filmové titulky | mgr - ruční |
1999/6 | Súkup David | Filmová loutka | bcr - ruční |
1999/7 | Šimková Lucie | Mluvené slovo v animovaném filmu | bcr - ruční |
1999/8 | Tyllerová Michaela | Prostor v kresleném filmu | mgr - ruční |
1999/9 | Klimt Aurel | Specifika poloplastického filmu | mgr - ruční |
2000/1 | Kubátová Markéta | Rozdíl mezi hraným a animovaným filmem z hlediska animátora | mgr |
2000/2 | Držiak Norbert | Comics a animovaný film | bcr |
2000/3 | Žabka Michal | Animace netradičních materiálů se zaměřením na film "Sněhulák" | mgr |
2000/4 | Prchalová Jana | Světlo v animovaném filmu | bcr |
2000/4 | Doskočil Radek | Současný americký kreslený seriál | bcr |
2000/5 | Zajíček Jan | Trendy multimediální tvorby a jejich vazba na současnou kinematografii | bcr - multimédia |
2000/6 | Vondrášková Markéta | Interaktivita | bcr - multimédia |
2001/1 | Kirschner Miloš | Působení multimediálních děl na lidskou psychiku | bcr - multimédia |
2002/1 | Suk Aleš | Nefigurativní film aneb Výtvarné tendence a experiment ve filmu | bcr |
2002/2 | Sunková Lucie | Animace v českém a slovenském hraném filmu | mgr |
2003/1 | Švankmajer Václav | Naivista Georges Méliés | mgr |
2003/2 | Bubeníček Jan | Informační databáze tvůrců českého animovaného filmu | mgr |
2003/3 | Mikulcová Kateřina | Propaganda v animovaném filmu | bcr |
2003/4 | Durdil Zdeněk | Film a divadlo - mediální nástroje animace | bcr |
2003/5 | Duda Martin | Digitální zpracování kreslené animace | bcr |
2003/6 | Suša Jan | Tradice japonského umění v tvorbě Kihachira Kawamota | bcr |
2003/7 | Macenauerová Jana | Interaktivní aplikace na internetu coby umělecký artefakt | mgr - DAT |
2003/8 | Mikota Jan | Tvůrčí možnosti interaktivní tvorby | mgr - DAT |
2004/1 | Doskočil Radek | Ženský přístup v animovaném filmu | mgr |
2004/2 | Súkup David | Databáze tvůrců českého animovaného filmu II | mgr |
2004/3 | Anděra Ondřej | Film jako rekonstrukce vnitřních obrazů: Analýza vlastní tvůrčí metody | mgr - DAT |
2004/4 | Luňák Tomáš | Saul Bass: Filmové titulky | mgr |
2004/5 | Kukal Adrian | Vliv komiksu na filmovou řeč | bcr |
2004/6 | Šestáková Andrea | Werner Herzog | mgr - DAT |
2005/1 | Dufková Kristina | Techniky animace ve filmech Caroline Leaf | bcr |
2005/2 | Bubáková Dana | Cesty ke vnímání symboliky v animovaném filmu | bcr |
2005/3 | Pixa Libor | Tvorba 3D animovaného počítačového filmu | bcr |
2005/4 | Kirschner Miloš | Obraz | mgr - DAT |
2005/5 | Vondrášková Markéta | Wim Wenders | mgr - DAT |
2005/6 | Zajíček Jan | Možnosti zpracování elektronického obrazu pro filmovou poetiku | mgr - DAT |
2005/7 | Držiak Norbert | Vztah animační technologie k tématu a k žánru animovaného filmu | mgr |
2005/8 | Štěpánek Petr | Povaha současných filmových sdělení. Komunikace zdánlivá, možná a nadějná | bcr - DAT |
2005/9 | Suk Aleš | Smrt a její alternativní motivy ve filmové tvorbě | mgr - DAT |
2006/1 | Kupšovský Daniel | Vztahy a struktura záběrů v multimediálním díle | mgr - DAT |
2006/2 | Tomič Miloš | Vztah člověka s předmětem v animovaném filmu | mgr - DAT |
2006/3 | Ševčík Ondřej | Nonverbální film a Godfrey Reggio | mgr - DAT |
2007/1 | Bohuslav Jan | Databáze tvůrců českého animovaného filmu IV | bcr |
2007/2 | Kukal Adrian | Databáze tvůrců českého animovaného filmu V | mgr |
2007/3 | Vokjan Viktor | Poetické mýty Stana Brakhage | mgr - DAT |
2007/4 | Durdil Zdeněk | Projekce ve scénickém prostoru | mgr |
2007/5 | Vondráčková Zuzana | Percepce animovaného filmu | bcr |
2007/6 | Glaser Lukáš | Bedřich Glaser - animátor, režisér | bcr |
2007/7 | Znášiková Jana | Výtvarno vo filmovom obraze | mgr - DAT |
2007/8 | Duda Martin | Digitální filmové triky | mgr |
2007/9 | Cechl Jan | Žánr z hraného filmu interpretovaný animovaným | bcr |
2007/10 | Rosová Helena | Zkušenost s ploškovou animací | bcr |
2007/11 | Grimmová Denisa | Působení pohádky na duchovní vývoj dítěte | bcr |
2007/12 | Holásková Kateřina | Gag a groteska v českém animovaném filmu | bcr |
2008/1 | Hájek Tomáš | Anime - Charakteristika amimačního stylu | bcr |
2008/2 | So Young Park | Rozbor zobrazení hlavních postav filmu Innocence - prostřednictvím srovnání se snímkem Ghost in the Shell | bcr |
2008/3 | Ishida Kaoru | "Satiemania" - Animovaný film tematizující svět hudby | bcr |
2008/4 | Kýrová Aneta | Animace z hlediska cílových skupin | bcr |
2008/5 | Mikušová Stanislava | Využití digitální technologie pro kreslenou animaci | mgr |
2009/1 | Bubáková Dana | Michel Gondry - Army of me | mgr |
2009/2 | Dufková Kristina | Caroline Leaf a její neobyčejné filmy | mgr |
2009/3 | Atienza Juan de Dios Marfil | Chihiro a cesta hrdiny | mgr |
2009/4 | Hetmerová Alexandra | Estonská animace 1. díl | bcr |
2009/5 | Minářová Marie | Pointa v animovaném filmu | bcr |
2009/6 | Kačerovská Kateřina | Poloplastická loutka a ostatní animační technologie | bcr |
2010/1 | Římánková Jitka | Večerníček, český fenomén | bc |
2010/2 | Barta František | Databáze tvůrců českého animovaního filmu VI | bc |
2010/3 | Provazníková Pavla | Studio Pixar | bc |
2010/4 | Hájek Tomáš | Rodinný animovaný film jako fenomén současnosti | mgr |
2010/5 | Kim Eunsue | Lekce Švankmajer | mgr |
2010/6 | Delgado Laura Victoria | Historka mezi čarami historie Pavlátová) | mgr |
2010/7 | Pixa Libor | 3D počítačová animace v hraném filmu | mgr |
2011/1 | Vybíralová Martina | Hudba a ruchy v animovaném filmu | bc |
2011/2 | Bartošová Kateřina | Zvuk v animovaném filmu | bc |
2011/3 | Mráz Matěj | Čtyřlístek - příprava celovečerního 3D filmu | bc |
2011/4 | Žabková Aneta | Téma hrůzy a děsu v českém animlovaném filmu | mgr |
2011/5 | Balej Petr | Jan Švankmajer - inspirace literaturou a divadlem | bc |
2011/6 | Samohel Ondřej | Demoscéna | bc |
2012/1 | Bohuslav Jan | Animovaná tvorba Libuše Čihařové | mgr |
2012/2 | Máj Martin | Neanimační filmová loutka | bc |
2012/3 | Vizár Matúš | Náboženská tematika v satirickom seriáli South Park | bc |
2012/4 | Won Sangeun | Propaganda v korejském animovaném filmu | bc |
2012/5 | Lomov Vladimír | Anime: zvláštní výrazové prostředky | bc |
2012/6 | Hoffová Michaela | Mamoru Oshii a jeho Ghost in the Shell | bc |
2012/7 | Cechl Jan | Jim Henson - Od muppetů po animatronické postavy | mgr |
2012/8 | Park Soyoung | Rozbor obrazů objevujících se v díle Noční motýl | mgr |
2012/9 | Ishida Kaoru | Vizualizace hudby v animovaném filmu | mgr |
2013/1 | Karhánková Kateřina | Organizace týmové práce při tvorbě animovaného filmu | bc |
2013/2 | Bucharina Elena | Mistři uralské animace | mgr |
2013/3 | Hetmerová Alexandra | Současná estonská animace | mgr |
2013/4 | Jarošová Marie | Příběh vs. Hra v animovaném filmu | mgr |
2013/5 | Kouřil Jakub | Tvorba Sylvaina Chometa | mgr |
2013/6 | Chwistková Martina | Smrt a zmrtvýchvstání v příbězích | bc |
2013/7 | Nováčková Jana Kristýna | Intuice v animovaném filmu | bc |
2014/1 | Vybíralová-Mrázová Martina | Animátor loutkových filmů | mgr |
2014/2 | Rosová Helena | Plošková a loutková animace - Anatomie Loutky | mgr |
2014/3 | Wilhelm Prokop | Futurama | mgr |
2014/4 | Dolejší Ondřej | Historie a vývoj videohry s důrazem na využití animace | bc |
2015/1 | Břicháčková Klára | Jiné filmy Anthony McCalla | bcr |
2015/2 | Sekela Stanislav | Stylizace charakterů v animaci | bcr |
2015/3 | Nováková Hana | Robinson Crusoe - srovnání animovaného a hraného filmu | bcr |
2015/4 | Náprstek Martin | Estetika digitální animace | bcr |
2015/5 | Mészáros Šimon | Výrazové prostředky ve filmu Mind Game | bcr |
2015/6 | Berger Marek | Využití herecké akce v animaci | bcr |
2015/7 | Lomov Vladimír | Estetika anime | mgr |
2015/8 | Won Sangeun | Politika, animace a komiksy - Cenzury anim. filmů v Jižní Koreji | mgr |
2015/9 | Hoffová Michaela | Gender, identita a sexualita v japonském anime | mgr |
2015/10 | Máj Martin | Malý pán | mgr |
2016/1 | Saska Jan | Filmové postupy v komiksu | bc |
2016/2 | Stejskalová Bára Anna | ASMR - Taktilní fenomény | bc |
2016/3 | Trnka Matyáš | Pláště - Nerealizované projekty | bc |
2016/4 | Zajíčková Žofie | Digitální komiks | bc |
2016/5 | Javora Ondřej | Animovaná díla a edukace | mgr |
2016/6 | Kokolia Jan | Animace v interaktivním prostředí aplikací využívajících nové technologie | mgr |
2016/7 | Nováčková Jana Kristýna | Emoce v animovaném a hraném filmu | mgr |
2017/1 | Šafus Martin | Ryan Chrise Landretha | bcr |
2017/2 | Nguyen Cam Van | Animovaný dokumentární film jako prostředek osobní zovědi | bcr |
2017/3 | Pošta Martin | Videoherní animace | bcr |
2017/4 | Karhánková Kateřina | Specifika tvorby zvukové složky animovaného filmu | mgr |
2018/1 | Halířová Barbora | Animované televizní seriály pro děti | bc |
2018/2 | Těrpugov Jevgenij | Gag v tvorbě Alexandra Tatarského | bc |
2018/3 | Kovandová Tereza | Siluetová animace - autoři a technologie | bc |
2018/4 | Kokoliová Lucie | Vliv animace na nejmladší generaci | bc |
2018/5 | Smatana Martin | Animovaný videoklip | mgr |
2019/1 | Nora Štrbová | Fenomén deepfake: Nejen hrozba budoucnosti | bc |
2019/2 | Alžběta Suchanová | Animace a myšlení | bc |
2019/3 | Daria Kashcheeva | Použití herce a lidského těla v současné animovan tvorbě (2000 léta) | bc |
2019/4 | Petra Feňďová | Animácia a jej prínos žánru kyberpunku od 80. rokov 20. storočia po súčasnosť | bc |
2019/5 | Marek Náprstek | Skutečnější než život | mgr |
2019/6 | Dávid Štumpf | Nové distribučné platformy pre krátky animovaný film a animovaný seriál | mgr |
2020/1 | Anna Paděrová | Animace malbou na skle | bc |
2020/2 | David Daenemark | Problematika sexu a násilí v loutkovém filmu | bc |
2020/3 | Matouš Svěrák | Monomýtus a Rick and Morty | bc |
2020/4 | Michaela Mihaliyová | Sexualita ako vyjadrovací prostriedok v ženskom animovanom filme | bc |
2020/5 | Petr Mischinger | Rozdíl mezi analogovou a digitální ploškovou animací | bc |
2020/6 | Ekaterina Bessonova | Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách | bc |
2020/7 | Bára Anna Stejskalová | Animace a Virtuální Realita | mgr |
2021/1 |
Anna Heribanová
|
Látky pozměňující vědomí v animované tvorbě pro děti
|
bc |
2021/2 | Daniela Hýbnerová | Anastázie – Jak ztvárnit tragickou historickou událost skrz rodinný animovaný film | bc |
2021/3 | Mačáková Mišejková Alžběta | Výtvarná estetika v animovaných filmech pro děti | bc |
2021/4 |
Filip Kraus
|
Komiksové adaptace ve filmu
|
bc |
2021/5 | Kim Eunhye | Jídlo a jeho role v korejských a japonských médiích | bc |
2021/7 |
Nguyen Cam Van
|
Psychorealismus v animovaném dokumentárním filmu
|
mgr |
2022/1 |
Jitka Skálová Nemikinsová
|
Prostředky pro vyprávění příběhu v digitální malbě
|
bc |
2022/2 | Adéla Križovenská | Animátor a zvukár ako jeden tím | bc |
2022/3 | Mikoláš Fišer | Řízení produkce animovaného díla v 21.století | bc |
2022/4 | Viktorie Štěpánová | Vizualizace hudby v animovaném videoklipu | bc |
2022/7 |
Petra Feňďová
|
Walt Disney a nové adaptácie kreslených klasík
|
mgr |
2023/1 |
Ester Kasalová
|
Přístup k současné animované tvorbě pro děti z pohledu českých a slovenských tvůrců
|
bc |
2023/2 | Eva Matejovičová | Adaptácia knihy v detskom animovanom filme | bc |
2023/3 | Wielandová Mascha Luna | Animovaná realita Isao Takahaty | bc |
2023/4 |
Daria Kashcheeva
|
Archetyp Death Mother neboli "Mrtvé mateřství" ve filmu
|
mgr |
2023/5 | Petra Feňďová | Walt Disney a nové adaptácie kreslených klasík | mgr |
2023/6 | Lucie Vostárková | Úloha výtvarné stránky ve filmech studia Cartoon Saloon | mgr |
2023/7 | Tereza Kovandová | Pohyblivá ilustrace | mgr |