Skripta a knihy v prodeji v knihovně FAMU (pouze studentům a zaměstnancům AMU), pro ostatní zájemce slouží ESHOP NAMU https://namu.cz/ Scripts and books for sale in the FAMU Library (for AMU students and employees only), others can use the NAMU eshop: https://namu.cz/ . |
||
Autor / Author | Skripta / Scripts | Kč / CZK |
Baran | Předpoklady fotografie neboli prolegomena | 87 |
Bláha, 3. vyd. | Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla 3. vyd. | 104 |
Císař | Základy dramaturgie | 158 |
Dutka | Minimum z dějin světové animace | 96 |
Dutka | Scénaristika animovaného filmu | 65 |
Jech | The Seven Minute screenplay | 95 |
Jech | Scénář na sedm minut | 61 |
Kališ | Problematika filmových dramatických forem | 122 |
Karvánek | Digitální kamery | 75 |
Kolář | Seminar in Documentary Photography | 77 |
Kopecký | Základy elektronického zvuku a jeho kreativní zpracování | 166 |
Kopecký | Základy elektronického zvuku a jeho kreativní zpracování 2. vyd. | 158 |
Kubíček | Slovník pojmů z oblasti animovaného filmu | 38 |
Kučera | Střihová skladba ve filmu a v televizi | 139 |
Lapčík | Filmový zvuk pro nezvukaře 1 | 120 |
Lapčík | Filmový zvuk pro nezvukaře 2 | 384 |
Lazroe | Photography as visual communication | 158 |
Otčenášek | O subjektivním hodnocení zvuku | 90 |
Pešek | Technické aspekty sestřihu | 45 |
Scheufleur | Teze k dějinám fotografie do roku 1914 | 40 |
Slunčík | Sitcom | 59 |
Starý Kořánová | Film Czech | 118 |
Syrový | Malý slovník | 61 |
Tuček | Do posledního okna | 31 |
Urban | Filmová laboratoř (2.,rozš.vyd.) | 52 |
Urban | Instrumentář elektroakustického zvuku | 112 |
Valušiak | Základy střihové skladby, 5. vyd. | 99 |
Autor / Author | Knihy / Books | Kč / CZK |
Klauzury FAMU 2012 | 32 | |
Klauzury FAMU 2013 | 32 | |
Klauzury FAMU 2014 | 32 | |
Klauzury FAMU 2016 | 32 | |
KSD: První verze | 63 | |
KSD: Třetí verze | 63 | |
KSD: 2023 | 69 | |
Alt | Untitled | 381 |
Aronsonová | Scénář pro 21. století | 266 |
A. Radok mezi filmem a divadlem | 163 | |
Bagdasarov (et al.) | Buenos Aires Experiment | 158 |
Batchen | Obraz a diseminace za novou historii pro fotografii | 101 |
Bendazzi | Dějiny animovaného filmu, díl 1. | 445 |
Bendová, Strnad | Společenské vědy a audiovize | 312 |
Bernard | Filmaři disentu | 222 |
Bernard | Neznámé a zapomenuté filmy Václava Zykmunda | 230 |
Bernard | Jan Němec | 356 |
Bernard | Jan Němec II | 356 |
Bernard | 5 a ½ scénáře Ester Krumbachové | 317 |
Bernard | Z šedé zóny | 315 |
Bilík | Filmař Jaromír Kallista | 158 |
Böhm a kol. | Česká škola střihové skladby | 158 |
Capko | Zjevení masky | 228 |
CAS | Co to je? | 182 |
Casetti | Filmové teorie 1945-1990 | 231 |
Císař | Co je to fotografie | 315 |
Cieslar | Kočky na Atalantě | 110 |
Cooke | Dějiny filmové hudby | 395 |
Čeněk | Chris Marker | 255 |
Česálková | Generace Jihlava | 247 |
Čihák | Distanční montáž | 126 |
Čihák | Ponorná řeka kinematogreafie | 207 |
Documentary handbook | 135 | |
Dolanová | Dialog s démony nástrojů. Steina a Woody Vasulkovi | 189 |
Dvořák | Epistemologie (nových) médií | 158 |
Dvořák | Fotografie, socha, objekt | 126 |
Dvořák | Paratexty fotografie | 181 |
Dvořák | Temporalita (nových) médií | 171 |
Felcman | Od Snové novely | 152 |
Fleischer | To by mohl být film | 220 |
Fleischer | Of scripts and life | 372 |
Franc | Dějiny Akademie múzických umění v Praze | 247 |
Franc | Dějiny AMU ve vyprávěních | 235 |
Fullertonová | Workshop herního designu | 534 |
Grygar | Konceptuální umění a fotografie | 110 |
Ginzburg | Stopy | 158 |
Hudec | Historický estetismus | 254 |
Hůrková | Antická jména | 84 |
Charvát | Elektro-fotografické imaginárno | 152 |
Charvát | Jussi Parikka | 158 |
Chion | Hlas ve filmu | 190 |
Chion | Audio-vize | 249 |
Itten | Umění barvy - POSLEDNÍ VÝTISK | 222 |
Jánská | Animace z Ostravy | 224 |
Keenan | Mengeleho lebka | 95 |
Klusák | Paralely hudební a filmové řeči | 82 |
Klusáková | Jižanská gotika | 174 |
Kopasz | Dočasné předměty / Temporary Objects | 389 |
Kotek | Kronika studentského vysílání | 89 |
Králová | Rozumět televizi | 572 |
Kučera | Poetika českého filmu | 145 |
Kučera | Střihová skladba ve filmu a v televizi | 139 |
Kurzová | Pitch it! | 176 |
Martin | Mizanscéna a filmový styl | 254 |
Michalovič-Zuska | Znaky, obrazy a stíny slov | 215 |
Mišíková | Mysl a příběh | 186 |
Navrátil | Cesty k pravdě či lži | 103 |
Nichols | Úvod do dokumentárního filmu | 381 |
Norštejn | Sníh na trávě 1, 2 | 1 095 |
Orlebar | Kniha o televizi | 304 |
Operátoři (nových) médií | 190 | |
Parikka | Co je archeologie médií? | 381 |
Pikkov | Animasofie | 191 |
Pešánek | Kinetismus | 222 |
Pešánek | Kineticism | 222 |
Pešek | Processing Beta | 76 |
Prekop | Underground | 699 |
Prekop | Underground (eng) | 839 |
Přádná | Čtyřikrát dva | 114 |
Rafani | 1050 | |
Reygadas | Přítomnost | 174 |
Sekula | Tělo a archiv | 188 |
Scheufler | Osobnosti fotografie | 341 |
Silverio | Nefotografie, neslova | 158 |
Silverio | Non-photograps, non-words | 158 |
Silverio | Postmoderní fotografie | 141 |
Strusková Eva | Dodalovi | 317 |
Strusková Eva | The Dodals | 462 |
Stufkens | Joris Ivens | 273 |
Szczepanik | Nová filmová historie | 315 |
Syrový | Hudební akustika | 245 |
Syrový | Hudební zvuk | 233 |
Šlapeta | Stín ve tmě mizí | 228 |
Štern | Producentství v hrané tvorbě | 95 |
Štoll | Hundred years of Czech documentary film | 89 |
Švoma | Karel Vachek etc. | 223 |
Tabery | Filmová publicistika O. Štorch-Mariena | 185 |
TESERACT (katalog) | 159 | |
Zvukem do hlavy | 158 | |
Valenta | Performativní pedagogika | 132 |
Vogelová | Jan Calábek | 195 |
Vogler | Scenáristova cesta | 381 |
Zich | Estetika dramatického umění | 222 |
Žižek | Lacrimae rerum | 222 |
Časopisy / Magazines | Kč / CZK | |
Cinepur | 70 |